New look ? ^^¨


Wiewiewiwieieiewiiweiewiiwewiewiee :D Jag kan ha i mitt löshår igen nu ;D haha!
Så jag har längtat ^^¨ Tänkte faktiskt köpa löshår som passade till mitt röda hår,
men kom fram till att det är ondödigt eftersom hårfärgen sliter som fan på håret..
Så då fick jag den briljanta idén att färga håret svart igen istället :) och rött ;P haha.
Och som ni kanske ser på den tredje bilden testade jag en ny sminkning idag.
Gjorde en eyeliner med vinge i ROSA istället för svart, haha! Tyckte det blev rätt coolt faktiskt.
Lite annorlunda ^^¨ Bättre bilder kommer antagligen senare idag.. Bara jag orkar ta några.
Och inte glömmer bort det.. För nu ska jag äta frukost ^^¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0