Myset ^^¨

Kolla bara va mysig min lilla Ceasar är :3 Lilla myset!
Annars har jag gjort massor idag. Ni ser i något inlägg längre ner vad jag gjorde idag,
men förutom det så har jag ringt och bytt adress och packat ner massa kläder och grejer.
Har även letat massa böcker jag vill ha med mig så har en hel kasse med dem, haha.
Det är sagt så att vi ska åka ner dit på tisdag.. Vet inte om jag följer med hem på fredagen då
eller om jag stannar där.. Om jag inte följer med hem måste vi ta två bilar ner till Esbo,
annars måste jag åka ner själv på måndagen/tisdagen.. Så får si hur jag gör o.o
Har lite tid på mig att fundera på saken än ^^¨ Men nu; chill framför tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0