Massor att göra !

Aaaw, Ceasar och jag myste lite igår kväll! Sötaste lilla snutten som finns <3 :)
En av de vildaste också.. Kan knappt gå någonstans utan att han hoppar i fötterna och biter XD
Sen så leker han med allt han kan leka med. Sockor, pennor, papper, fingrar, tår, filtar m.m.
In rekti vildbasar! haha ;D Sen då han sover är han som en liten ängel, awsii!
-
Annars har jag varit ute på massa ärenden idag. Först va jag till FPA och lämnade in en blankett
om studiestöd och bostadsbidrag. Efter det va jag till nelson och snacka på om internet och tvgrejs.
Efter det till en tygaffär, till logen, affären och lite andra småaffärer mamma skulle till ^^¨
Och nu funderar jag på vad jag ska packa ner tills jag flyttar.. Har packat ner en hel del glas och
sådana saker.. Och mina skor.. Så nu funderar jag om jag ska packa ner kläder eller annat
smått och gott? Hm hm hm.. Men först ska jag ringa till magistraten och meddela adressändringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0