Ett fåkel ^^

Haha, bra rubrik eller... Fota iallafall en fågel idag som flög ovanför mig och Jennifer idag
då vi va ute och fotograferade ^^¨ Vi trodde att den skulle attakera oss först o.o
Jag bara "AAH!" då den flög rakt emot oss, samma höjd som oss XD Jennifer bara "VA? AAH"
hahaha :D Va rätt roligt fast jag trodde allvarligt att den skulle attakera oss, haha..
Hade annars riktigt trevligt med Jennifer idag, sådär passligt innan jag åker till Esbo imorgon.
Vi fota havet, käka tacos, käka blåbärspaj, prata massa strunt och hade det trevligt!
Lite sorligt ska det bli att åka då man inte träffar kompisarna som bor här lika ofta..
Men det ska ändå bli skönt att få flytta till en storstad och studera till det man vill! :3

Kommentarer
Postat av: Daniela

sv; aaaws :) <3 busse!<3

2011-08-21 @ 20:34:48
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0