Work ~

Tänkte fixa en macka till mig nu och gå och lägga mig i sängen och läsa lite, sen sova.
Ska på jobb klockan 10 imorgon! Får se hur det går.. Första gången jag ska va i en kassa :o
Spännande! Ska jobba i "hallis" där det ska va en trädgårdsmässa i två dagar nu.
Så båda dagarna ska jag jobba! Ska bli mycket trevligt! Ser fram emot att få göra någonting vettigt,
haha xD Har ingen aning om när jag slutar jobba så det tar jag som det kommer..
Bara jag hinner på massage imorgon som jag har tid till :O Det är ju livsviktingt, haha.
Kan hända jag får mina h&m kläder imorgon också :O Eller på fredag! Mycket trevligt!
Men vi hörs iallafall senare! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhå, ska du va tier :D had tänkt ti far åp honde mässon ja men, tå di satan slutar så tidit imoron! :D

2011-04-07 @ 14:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0