Veggemacka ~

God morgon! Sitter och äter en macka nu med gurka och paprika. Är jätte sur eftersom
vi inte hade någon ost :( Jag som inte gillar påläggsskinka.. :( Stackars mig..
Annars så pekar jag inte på mina bröst utan på den söta cupcaken jag har på blusen :D
Och på första bilden försöker jag visa hur mina ögonbryn blev igår då jag plockade dem..
Men det syns inte så bra så vi kan bara ignorera den bilden, haha :D
Sitter och funderar om man ska testa att sola solarium.. Har tänkt på det jätte länge,
men jag bangar alltid ur eftersom jag har lite klaustrofobi (hatar trånga utrymmen).
Så vi får se vad det blir till. Åker jag med en kompis skulle det kanske gå bättre :o
Men nu ska jag fixa mig klart för jobbet! Vi ses senare idag, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0