Tråkar ~


Har suttit och ritat i photoshop halva kvällen.. Måste säga att det är sjukt svårt att teckna
med datamusen XD Inte så lätt som det låter.. Så därav det inte så vackra resultatet xD
Funderar på att köpa riktigt rött löshår.. Men jag vet inte.. Känns lite onödigt att spendera
100€ just nu.. Men jag vet inte, kanske jag investerar i det i sommar? Måste fundera på saken.
Får jag nog av mitt knallröda hår i sommar kan jag ju färga det svart och ha håret
som jag tecknat det på andra bilden ^^ Inte så tokigt, haha :p

Kommentarer
Postat av: Johanna

Janå ja ha nu räij beställd min möss å så ja kan vel itt beställ än till helder entå :P

2011-04-27 @ 20:50:13
URL: http://rakastanpikkumy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0