Torsdag ~

God morgon. Är trött som tusan.. Jag kan inte sova längre, jag ligger vaken halva natten
och tänker. Det är sjukt störande. Jag försöker sluta tänka men då kommer nya tankar.
Eller någon låt som vägrar lämna huvudet. Mycket jobbigt.. Får ju inte min skönhetssömn :(
Haha.. Men iallafall, idag blir det jobb och efter jobbet har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Fick en idé igår då jag låg och tänkte, men får se om jag orkar baka då jag kommer hem.. Haha :p

Btw. Ovan ser ni hur vackert jag bor (ca 4km från mitt hem).. Mycket fint eller hur..? (inte)
Det är rätt fint på sommaren då alla åkrar "blommar" men annars så är det sjukt tråkigt.
Och varför har jag en plastpåse på cykeln? Jo sitsen läcker vatten så man vill ju inte bli blöt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0