Söka till nya skolor, avklarat ~

Varför håller jag handen framför ansiktet? Jo jag ser så sliten ut idag xD haha..
Äter iallafall en kött pirog nu, mumss ^.^ Ovan ser ni ett klassiskt exempel på hur jag äter mat.
Alltid lägger jag ketchup, sås eller annat grejs bredvid t.ex. en köttpirog eller potatis, w/e.
Det är så jag äter mat. Jag tycker det är äckligt att blanda ihop allt, vet inte varför xD
Som att intresseklubben antecknar. MEN. Jag kom just hem från studiehandledaren!
Jag har sökt till sammanlagt 22 skolor! Wow. Haha :p 17 stycken i sverige, 5 i finland.
Va meningen att jag bara skulle söka till 5 stycken i Sverige, men studiehandledaren
tyckte att det va lika bra att lägga in "några" extra så jag säkert får en studie plats ;p
Kommer jag inte in i någon skola i Sverige nu så blir jag förbannad :O haha.
Av alla dessa är 20 stycken socionom utbildningar och 2 stycken är lärar utbildninar.
Alla i sverige är socionom och i Finland är då 3 socionom- och 2 lärarutbildningar.
Är sjukt taggad! Men samtidigt riktigt nervös inför att få veta vilka skolor jag slipper in i..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0