skruttetttt ~

Cha. Sitter och äter ris med currysås. Kände bara för att fixa det ^^
Har inte gjort något speciellt idag förutom att städa, vilket inte är så speciellt.
Är sjukt sugen på godis, även om jag åt upp det sista idag. >.> Fan va mycket skräp man äter.
Man blir lat och sugen på allt då man bara sitter hemma för dagarna, lol.
Men imorgon ska jag till Vasa med syrran och mamma. Ska kolla efter en partyklänning
och ett par skor. Lovar dock inte att jag kommer hem med något.. Är lite kräsen ibland ;)
Men nu ska jag fortsätta göra ingenting. Vi hörs! Puss <3

(Btw. Fan va ja saknar att ha en liten vild skrutt hemma <3 Som Prosit/Frans på bilden!
Åh va mys det är med kattungar! :) Bästa som finns! Har ju dock en kattunge nu,
som ska växa till sig i 2 månader tills den ska flytta till ett nytt hem! :] )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0