Short and red..?

God morgon! :3 Vaknade lite tidigare idag eftersom jag tänkte åka i tid till studiehandledaren.
Men min kompis Jennifer sitter där just nu och hon sa att det va en annan ur klassen där också
som sökte till andra skolor. Så jag bestämde mig att jag åker dit till 1 tiden och hoppas han är där.
Deras matrast och allt sånt borde ju va över då så det borde ju passa.. Annars får jag väl vänta.
För idag så ska jag söka. Så är det bara. Haha ;p Annars får jag väl det aldrig gjort misstänker jag.
Men men, vad ska jag göra tills klockan blir 1 nu då..? Kolla bloggar typ? Haha.

Btw. Bilden är tagen för snart ett år sedan (i Juni 2010, okej inte så snart men ganska..)
Saknar på ett sätt att ha håret så där kort ^^ Kanske jag klipper det till sommaren?
Och färgar det rött. Det skulle vara mycket trevligt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0