Pink lips ~

God morgon typ. Vaknade för ett bra tag sedan -.- vaknade av att min katt krafsa på min dörr..
Hon gjorde det nästan i en halvtimme så då va ja tvungen att stiga upp och se va hon ville.
Det visade sig att jag hade stängt dörren till syrrans gamla sovrum där hon hade kattungen..
Klantiga katt som inte kan ha den i korgen -.- Så då självklart kunde jag inte somna om.
Då blev det bara att stiga upp ur sängen och klä på sig och fixa make upen :p
Så nu har jag tagit lite bilder (bland annat den ovan) och photoshoppat lite.
(Btw, måste älska mitt nya läppstift! Så jävla underbar färg :D)
Väntar på att mamma och pappa ska komma från kyrkan, de är på konfirmation,
så jag får åka till kusinen och äta tårta, haha XD Hoppas iallafall de har det.. :o
Annars så får jag väl nöja mig med kex eller vad de än har :p
Men nu ska jag iallafall fortsätta photoshoppa lite och sen får vi se vad jag hittar på..
Vi ses senare! Ha det bäst! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Emelie - Frisör och vardag

Kul blogg ! :D Intressant att läsa ju :) Kan inte du skaffa bloglovin så man kan följa dig lättare ? eller har du redan bloglovin ?



kram

2011-04-17 @ 15:01:59
URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: Emelie - Frisör och vardag

sv: Awesome :D Då ska jag följa dig ^-^



Åh tack så mycket och detsamma !:)

2011-04-17 @ 21:23:32
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0