"om gin va grönt"

God morgon typ :p Har varit vaken i lite mer en timme. Har duschat och gjort lite sånt.
Har lyssnat på då morsan ringt 100 samtal typ, lol :p Fick en räkning på något jag redan
har betalt (i December!) så det va lite skumt tyckte jag.. Får se nu då va dem säger,
de skulle ringa upp senare då det kollat räkningen och nåt sånt typ?

Annars så igår tog jag det bara lungt. Va ju på "konfirmations kalas" till kusinen.
Sen då jag kom hem hoppade jag på cykeln och cykla iväg en sväng, va riktigt mysigt.
(Bilden ovan tog jag igår då jag skulle hämta cykeln, en av vårens första fjärilar :]
Och på tal om rubriken, så tänkte jag det igår då jag cykla och såg en ginburk i
vattnet som verkligen såg grön ut, haha. Sådär passligt random tanke ^^)
Men ska försöka cykla varje dag nu så jag får ner min puls, den är allt för hög! Typ 139? LoL
Nej ja minns inte va den va men allt för hög för att vara såhär ung :p haha xD
Så den ska jag ha ner till sommaren. Kanske jag får en lite slankare kropp på köpet också.
Skulle ju inte sitta helt fel, haha ;p Men nu ska jag och mamma åka ner till banken!
Vi ska fixa internetbank till mig! Trevligt trevligt :) Vi hörs senare! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0