God morgon! Har vaknat flera gånger inatt och trott att jag försovit mig >.<
Men som tur är har jag inte det! Har iallafall varit ute och jagat min katt Misse idag redan.
Det ser ut som att hon har så sjukt i magen (hon är gravid) så jag är rädd att nåt ska va fel :(
Så hemskt då jag inte kan förstå vad en katt säger heller.. Får bara hoppas hon blir bättre,
annars blir det veterinären nästa :( Men men.. ska börja åka mot jobbet om typ 10 minuter.
Jobbar från 9-16 idag. Sen efter det blir det hem och vänta på Daniela och Mats.
Ska åka på asiatisk buffé med dem runt kl.6 <3 Åh så mysit :) Saknar min lilla vän,
känns som att hon och jag inte träffas så ofta som jag vill då vi inte ses i skolan :(
Men ikväll så! x) Får se om jag orkar uppdatera efter jobbet men antagligen, kanske.
Vi ses iallafall då vi ses, ha det bäst! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Daniela

Can't wait! :) <3

2011-04-08 @ 14:42:31
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0