Braids ~

Första och antagligen ända gången ni ser mig i flätor, haha :p
Hade bara lust att fläta så ni blev mina offer att visa det för, haha XD Har dock allt för kort hår
för att ha flätor, det ser bara konstigt ut :p Kanske om jag hade i löshåret skulle det se bättre ut..
Kom annars hem från jobbet nyss, fick jobba en timme längre idag :3 Sen åkte jag till Engelqvist
och hälsa på Jennifer och hämtade mitt hygienpass, woho xD Och nu väntar jag bara på mamma.
Hon har hem min efterlängtade ost och min studentmössa! :O Spännande! Får hoppas den är lika
fin som jag föreställt mig! Känns faktiskt ganska overkligt att jag blir student till sommaren.
Det har gått så sjukt fort! Man har alltid tänkt att "snart är det min tur" då andra tagit studenten,
men nu då det är så här nära är det verkligen overkligt :O Men det är mycket roligt iallafall!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vann fick du hämt hygienpasse?

2011-04-27 @ 17:33:08
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0