baka ~

Fan asså va Bury tommorow är bra, är bara tvungen att säga det igen XD
Har lyssnat på hela deras skiva och jag hittar ingen jag inte gillar! Mjaow! :D

Kom annars precis hem från jobbet :3 Fick jobba lite längre idag också! Trevligt!
Fick göra en hel del idag. Göra sallad, plocka disk, servera mat osv..
Fick baka tårtbottnar och en rulltårts botten också, hoppas bara dem blev goda, haha.
Vispa även maräng-smet så tror faktiskt jag ska våga mig på och baka hemma också!
Ska bara vänta tills litet efter 4 så får jag köpa lite gott att lägga i dem också, typ turkisk peppar
eller några andra små godis bitar, haha :p Mumisgt. Får väl se om jag orkar då jag kommer hem då.
Så jag inte bangar ut i sista sekunden som jag oftast brukar göra, haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0