Wonderful life ~

God morgon! :) Eller kanske inte så godmorgon, det är ju söndag idag.
Det betyder att det är måndag imorgon och det betyder att jag har studentskrivning.
Men det ska nog gå bra det med, det är engelska läsförståelse :)
Och dessutom hade jag en mardröm igen. Vakna och våga inte somna om på ~½timme.
Jag tror jag håller på att bli lika galen som hattmakaren i Alice i underlandet.. haha ;p
Men iallafall, idag ska jag nog bara kolla en film på engelska och öva lite på en uppgift vi fick i engelska.
Men nu ska jag äta en macka och njuta av sången ovan ^_^
Vi ses senare! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

allt bra med dej idag? :)

2010-09-19 @ 12:46:41
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0