Summer is slipping away ~

Jag saknar sommaren.
Jag vill inte alls att det ska bli höst! Jag vill ha varmt och skönt väder! :(
Det är så kallt nu, det är bara 8 grader ute ;/ Fryser ju ihjäl nästan..
Men positivt med hörsten  är att jag fyller snart! Och träden blir så fina,
så det finns mycket fint att ta kort av :p Haha ^_^
Men annars, har helt vanlig skoldag idag. två Kemi, en håltimme, en svenska,
en håltimme till och sen två musik :) ska bli spännande att se om det blir till nåt idag,
på musik. Kan sitta nästan en timme och bara prata först så, haha!
Men måste rusa nu! Vi ses efter skolan! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: alice

fin bild :)

2010-09-03 @ 14:47:22
URL: http://aliceellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0