Prov, födelsedag och bil ~

Hej! Sitter hemma just nu. Skrev provet klart redan runt halv ett tiden, så det gick rätt snabbt.
Mamma skulle och handla så jag följde hem med henne. Syrran slutar halv 4 så då ska hon köra mig
till simhallen igen. Ska ju och övningsköra idag kl 4! :)
Jag slogs annars av en märklig tanke nyss. Idag är det 2 veckor och 5 dagar tills jag fyller 18.
Känns helt konstigt. Jag har inte hunnit köra så mycket i bilskolan, jag har knappt hunnit göra något alls
känns det som. Det känns som att tiden bara flyger iväg och att jag inte hinner med xD
Men det känns otroligt pirrigt och roligt. Dessutom får jag hem min bil snart!
Den är färdig besiktad och allt redan! Så ska bara prata med pappa om hur vi skall göra med försäkringen.
Om jag tar lokalförsäkringen får jag hem den först på fredag, vilket är tråkigt..
Jag vill ju ha hem den nu! Direkt! :D Åh vad ja längtar <3 Så vi får se hur vi gör,
men jag hoppas iallafall att jag får hem den redan imorgon! Då blir jag lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0