Not listening ~

Bild lånad från google.
God morgon!
Hade ju som sagt två håltimmar från morgonen så därför sitter jag här nu ;p
Då jag kommer till skolan har jag två engelska, en svenska och två finska.
Har läsförståelse i engelska, i svenska skriver vi textkompetens,
och i finska har vi hörförståelse.. Hur jobbig är inte den här dagen? >.>
Något har jag iallafall att se fram emot ~ ska leta sånger att sjunga på musiklinjen!
I love singing <3 :3 Men har däremot ingen aning om vad jag ska sjunga..
Någon som har något tips om en bra lite rockigare låt att sjunga? ;D
Men nu måste jag fixa mig klart! Vi ses senare, pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: jojjo

ojj det finns så väldigt många olika låtar att välja på..

2010-09-02 @ 10:19:11
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0