Korsett ♥ ~

Grr! Min nya korsett :D Är den inte för läcker? Den blir invigd ikväll <3
Va ju som sagt och kolla på bilar till Vasa idag. Hittade en audi, som va riktigt fin.
Dock va den mycket körd så det blir väl inget av det :/ Hittade en till audi också,
men den va så mycket körd den också så till och med försäljaren knappt ville sälja den ;s
Och den va tamefan jävligt läcker! Stod och dräglade länge framför den :p haha!
Nu ska jag fixa mig klart, leta några andra jeans som jag ska ha på mig ikväll.
Vi ses senare! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: E M A . W O R L D

nice:) Jorå det är bra:d

2010-09-11 @ 15:03:16
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Anneli

fan alla verkar ha något o göra till ikväll:( snygg korsett kissie har en med hahah tänkte på de nu men de va fan het på dig:D puss

2010-09-11 @ 17:05:03
URL: http://annelijeannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0