Jag försov mig...

Helvette. Jag försov mig hela 20 minuter. Men jag hade ultra speed på mig så nu sitter
jag här och är klar! Tänk! Jag gjorde mig klar på 25 minuter! Vilket underverk!
Tänk att man hinner mycket mer då man är stressad, haha :p
Idag efter skolan ska jag iallafall till Daniela! Ska va modell åt henne :) Skit kul!
Vi har massa idéer om vad vi ska hitta på och det kommer bli kul!
Ska inte avslöja något, för då b lir det inte lika roligt för er att se bilderna senare! hihi ;D
Men ska iallafall kolla så jag har med alla saker igen nu så ska jag dra till skolan.
Vi ses senare ikväll! Pusspuss, ha en underbar torsdag <3

Kommentarer
Postat av: grottis

ha en underbar torsdag du me :)

2010-09-30 @ 15:42:26
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0