Fredag ! ♥

Häj! :) Idag har jag varit och kört till kristinestad. Det gick riktigt bra tyckte jag.
Spännande att vara på något nytt ställe, även om det va tråkigt.
Det va typ; köra, stanna, kolla efter bilar, köra, stanna, kolla efter bilar osv ~
Väldigt ensidigt. Dock väldigt nyttigt antar jag.
Efter att jag varit och kört så åkte jag till skolan. Där hade jag vanliga lektioner.
På musik sjöng jag Paloma Faith - Do you want the truth or something beautiful.
Det gick riktigt bra det också :p haha. Nu tänkte jag fixa middag!
Vi ses senare ! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Anneli

elelr inte nyss utan i juli hahahah men känns som nyss fan gammal jag ee:O

2010-09-10 @ 15:18:18
URL: http://annelijeannette.blogg.se/
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

kul med fest :D

fast mindre kul med studentprov kanske.



jag ska nt göra så jätte mycket, rida plugga vara med kompisar sova länge :)



vad ahr du gjort idag då?

2010-09-10 @ 15:24:01
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0