Fotografering ~

Tjena! Kom nyss hem från Daniela! :) Har varit jätte kul! Tagit massa kort :)
Höll på att frysa ihjäl då jag va i en å, men som tur va så va jag inte där så jätte länge.
Får bara hoppas att det blev några snygga bilder! Och att jag inte blundar på alla ;)
Bilden ovan är iallafall från en gång tidigare då Daniela tog kort av mig,
då jag nyss hade piercat läppen ;p hihi! Får se när jag får några bilder av henne.
Då ska ni få se resultatet direkt! MEN nu blir det idol för min del!
Vi ses då vi ses! Kommer antagligen inte hinna uppdatera mycket imorgon.
Ska ju till halkbanan och sånt! Men men, jag uppdaterar då jag kan! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

Har du en speciell låt du lyssnar på när du bloggar?

eller bara en vanlig favoritlåt?

Dela gärna med dej av den i mitt senaste inlägg, så kan vi skapa en spellista tillsammans!

2010-09-30 @ 22:13:47
URL: http://roseettens.blogg.se/
Postat av: grottis

a vilken söt bild på dej :)

nja ja kollar väldigt sällan på idol. tycker de flesta är för dåliga för de ska va kul, men de är säkert skitroligt att få vara me i programmet :)

2010-09-30 @ 22:47:50
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0