Yawn ~

Jisses vad jag är trött! Sitter och gäspar non-stop :/ Kan bero på att jag läst på teori nu i ~3 timmar..
Men då är jag iallafall säker på att jag kommer klara teorin på fredag då jag skriver bil körkortet!
(Om det inte kommer massa frågor som är helt konstigt formulerade...)
Jag ska iallafall och övningsköra imorgon klockan 1 :) Ska bli skoj även om vi kör på samma ställe
hela tiden.. Haha. Kan dock inte längta mer tills jag får mitt körkort!
Tänk! I nästa vecka får jag förhoppningsvis körkortet <3 Så jävla underbart det ska bli!
Men. Jag ska nog sätta mig ner och bara chilla nu, kolla några bloggar och sen gå och sova!
Vi ses imorgon! Pusspuss, ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

god morgon:D

2010-10-05 @ 05:25:02
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0