snooze ♥ ~

Haha, så klockren bild ^^
God morgon för den delen också ;p Jag kunde inte låta bli att snooza i morse.
Jag orka bara inte stiga upp! Så jag tillät mig själv att få sova i 10 minuter till ;p
Har nyss ätit frukost. Blev en kokosboll och ett glas mjölk. Mums!
Jag är verkligen ingen morgon människa och äter jag frukost för tidigt,
eller för mycket, börjar jag må dåligt efter en halvtimme.. Konstigt :/
Så för det mesta skippar jag frukosten ^^ Aja baja Jonna.. Haha.
Har bara 4 lektioner idag. Två psykologi, 2 håltimmar och 2 biologi. Tråkigt.
Men ska göra mig klar för skolan nu, vi ses senare ! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: SAndra

Godmorgon vännn! Vad händer idag då?

Kram

2010-10-12 @ 06:57:13
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Haha skön bild!

2010-10-12 @ 13:47:22
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0