Sminkning tills kvällen ~

Tänkte göra något sött och romantiskt tills ikväll. Fick några rosa ögonskuggor av Daniela igår,
så jag tänkte passa på att testa dem! :) Och resultatet, det ser ni ovanför!

Jag börja med att lägga på primer, foundation och puder. Sen fixa jag brynen med en
bryn-skugga. Efter tog jag en vit ögonskugga och lade den på hela ögonlocket enda upp till
ögonbrynet. Sen lade jag en mörk rosa över ögonlocket. Efter en ljusare rosa inne i ögats kant
och mitt på ögonlocket. Sen en tunn linje med svart kajal vid övre ögonfrans raden.
Lade även kajal under halva ögat, suddade ut det lite och tog en vit ögonskugga
och lade den på andra halvan med en tunn pensel. Sen böjde jag ögonfransarna och
lade på mascara! Och då va sminkningen klar ! :) Sjukt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; ja, det blir verkligen vackert när löven byter färg :)

2010-10-01 @ 15:26:17
URL: http://starofusa.blogg.se/
Postat av: grottis

snyggt! ser proffsigt ut :)

2010-10-01 @ 16:22:30
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0