Onsdagens sysselsättningar ~

God morgon! :p
Sitter här fortfarande för att jag tänkte ta bilen idag! Har teori efter skolan så lika bra det.
Och fick ju körkortet igår så det är ju självklart att jag ska köra! Haha ;p
Så vad händer idag? Först är det skola, sen teori efter det.. Då blir det väl att åka hem,
se med pappa om vi ska lägga i baslådan i bilen idag. Om vi gör det så håller vi på hela dagen.
Om inte, så blir det väl att åka till Jennifer och sen på Zumba eller nåt. Återstår att se.
(Skulle inte orka åka på zumba för jag är så jävla trött. Vill bara gå i ide!)
Men som tur är så har jag höstlov imorgon! Då ska jag sova tills jag vaknar! Haha ;p
Men! Vi ses iallafall senare :) Ha en underbar dag! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0