Helgen i Åbo ~

Aaw, sötaste kissekatten ever! :) Och tjenare! ;p
Kom nyss hem från Åbo, är helt slut. Det har varit jätte kul! På fredagen så gjorde vi inte så mycket,
vi va ute på stan och kollade in barer, men vi gick inte in på någon för att en kompis inte slapp in.
Så det va lite onödigt då att gå in dit tyckte vi. På lördagen så blev vi väckta runt 7,
av alla jävla mobiler som rang och hade sig.. Käka iallafall frukost och gjorde oss klara.
Sen åkte vi till Åbo Akademi och kolla på 3 valfria ämnen som presenterades.
Jag gick på Psykologi, musikvetenskap och konstvetenskap. Runt 2 tiden fick vi iallafall gå till stan.
Shoppa och äta och sånt. Jag köpte bara 3 ansiktsmasker om jag inte minns fel.
Blev dökär i ett par skor, men jag köpte dem inte.. :( (Ja, jag är skoberoende.)
Sen på lördags kvällen åkte vi på sitz, jätte kul. Blev utplacerade vid bord med random typer.
Lärde känna massa nytt folk. Vi drack, sjöng och hade jätte kul.
Klockan 11 slutade sitzen och då gick alla på bar. Fick gratisbiljett till Marilyn,
sjukt nice natt klubb! Kom tillbaka till skolan där vi sov runt halv 3, sov till ~halv 8,
åt frukost, packa ihop alla saker och sen satte vi oss i bussarna och åkte hem!
Och  efter ca 4½ timmes bussresa sitter jag här och skriver detta ^^
Det va min helg i Åbo! Riktigt nice helg, verkligen! :) Nu blir det iallafall FILM!
Ska vingla in mig i en filt och bara chilla! Pusspuss så länge! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; ja de är skitsöta, jag kan inte ens bestämma vilken jag vill ha (A)

2010-10-17 @ 19:21:22
URL: http://starofusa.blogg.se/
Postat av: aww

aa jag med:) haft en bra helg?

2010-10-17 @ 21:15:52
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kikar på film men s snart sova .. känner mig inte helt ok



händer imorgon då?

Kram

2010-10-17 @ 21:17:51
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0