Halkbana + födelsedag ~

God morgon! :D Vakna för ungefär en halvtimme sedan. Orkade knappt stiga ur sängen..
Jag vill ju bara sova! Det är så skönt att ligga i sängen där det är varmt och skönt, haha :p
Men imorgon får jag förhoppningsvis sova tills jag vaknar! Ska bli så skönt! <3
Idag ska jag iallafall till halk-banan :) Det ska bli intressant! Är lite smånervös men det ska nog gå.
Tänk att åka på motorväg första gången, fyy va läskigt! Haha :p Är inte säker på om jag
ska köra på motorvägen än men det får vi se senare idag då :)
Nu ska jag iallafall göra mig klart, packa lite saker jag ska ha med och så.
Vi ses senare idag/ikväll! Beroende på när jag kommer tillbaka! :p  Pusspuss<3

OCH! Grattis till min kära syster som fyller år idag! <3

Kommentarer
Postat av: grottis

de är de ja menar :) idol är säkert mycke roligare för dom som kan sjunga ocg spela själva :)

Lycka till på halk-banan :)

2010-10-01 @ 11:16:36
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0