Driving a car ~

Kom nyss hem från övningskörandet! Det va jätte kul! :D
Halkbanan som jag va super nervös för va as rolig! :D Jag fick även va med på nåt "test"
där alla stod och kollade medan jag körde och skulle bromsa då jag hörde en smäll,
dom skulle visa några reaktionstider och bromssträckor. Det va pirrigt att köra då alla kolla på, haha.
Men det gick iallafall bra! Jätte kul att sladda på där på halkbanan :)
Va även ut på motorvägen och körde, as kul! Fick köra 120 :D Wihi! Spännande!
Va även in i stan och testa köra i trafikljus och rondeller. Jätte kul det med!
Kan inte längta mer tills jag får körkortet! <3 Jag fyller om en vecka exakt! Så det närmar sig!
Om 2 veckor har jag förhoppningsvis mitt körkort i fickan! Så jävla kul! <3 :D

Kommentarer
Postat av: grottis

de låter kul :) ja har haft kort i typ två och halft år :)

2010-10-01 @ 16:24:49
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0