Bike ~

Hej hej! :) Kom hem för ungefär 40 minuter sedan. Mattias, syrrans fästman, fyller idag,
så jag fixa ihop en liten tårta till honom! :) Åh va snäll jag är, haha ;p Så vi fika och nu sitter jag här.
Va över till Nixell med kokosbollarna och drack en kaffe, mysigt. Sen åkte jag ner till Kaskö,
till min kompis Jennifer ^_^ Mysigt det också! Sen åkte vi på Zumba, jätte kul!
Nu tänkte jag sitta och chilla en stund. Sen ska jag gå och läsa lite och sen sova!
Ska sova länge imorgon! Ska fira höstlovet med det ;) haha! Fan om någon väcker mig..

Btw, bilden ovan är tagen i Åbo. Jag tycker den är jätte fin redigerad ^_^
Älskar då hela bilden går i gråa toner och cykeln sticker ut.
Väldigt... Känslosam bild på något konstigt sätt xD Jag gillar iallafall den! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt snygg bild :)



Sv: Ja det va ett härligt lack :)

2010-10-20 @ 21:47:13
URL: http://caliita.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Bare hyggelig :)

2010-10-21 @ 12:41:45
URL: http://caliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0