*yawn*

Hej hej! Nu har jag varit till läkaren, varit och handlat, målat, lagt en lax i ugnen
och fikat med mormor, syster och mamma. Har jätte ont i huvudet nu så jag vet inte hur,
och när, jag skall orka läsa på psykologi prov som jag har imorgon :(
Känner mig inte alls taggad. Vill bara lägga mig ner, kolla på serier och sova, haha.
Det ska bli så skönt att börja den här nya perioden, få vara ledig mycket och koppla av.
Kommer bli så härligt! :) Tror det verkligen behövs efter alla studentskrivningar och prov.
Få ladda batterierna tills nästa studentskrivning på våren helt enkelt! :)
Och bara så där annars! Mormor gav mig en till målarduk idag! Med akrylfärger :) Så snällt!
Så nu ska jag testa hur det känns att måla med akryl också ^_^ Jeij!

Kommentarer
Postat av: grottis

ja som tänkte att du kanske var gravid :) tänk vad fantasin kan dra iväg med en ;D

2010-11-09 @ 14:40:36
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0