Tooooorsdag ~

HAHA, jag älskar den här bilden! Prosit leker vampyr med Elvis ^_^<3
På sjukhuset idag tog de 10 provrör med blod. Mumsigt. Jag som hatar att ta blodprov.
Pulsen va skyhög och jag trodde jag skulle spy. Hade dock en tavla som jag låg och kolla på,
det lugnade ner mig rejält. Fick annat att tänka på xD Skulle jag suttit och kollat på blodet,
då skulle jag antagligen svimmat eller sprungit där ifrån, haha XD
Men det gick bra iallafall, jag överlevde! Får bara vänta på provresultat nu då!
Just nu sitter jag och fryser som fan. Fryser om hela kroppen men har varmt om huvudet?
Kanske jag har feber..? Usch nej, jag vill inte vara sjuk!
Bara för den tanken ska jag fixa varm oboy nu och kolla en film! MYSPYS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0