Tisdag morgon ~

God morgon! Idag är det då tisdag :) Vad händer idag? Skola, hämta ut körkortet
och sånglektion ;p annat vet jag inte. Ska bli intressant att se hur ful jag är på körkortet.
Brukar aldrig bli bra på bild så varför skulle jag bli det på detta? haha :p
Har iallafall en enkel skoldag idag; 2x Psykologi, 2x Håltimme , 2x Biologi (prov!) och en till håltimme.
Så detta är en av de lättaste dagarna i den här perioden. Dock börjar vår provvecka på torsdag,
så det betyder massa massa provläsande de kommande dagarna..
Ny period börjar nästa torsdag om jag inte minns fel! Och den perioden är klart den lättaste.
Jag har 10 timmar i veckan! Haha! 8 matte lektioner och 2 musiklektioner ;)
Men ska börja ta mitt pick och pack nu och börja dra mig mot skolan!
Vi ses senare :) Ha det bäst ! Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SVAR: jodå den var bra :)

2010-11-02 @ 10:57:49
URL: http://haidis.se
Postat av: Johanna

nya periodin buri onsdas baketmiddain =)

2010-11-02 @ 16:04:32
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0