So lovely ~

Nu har jag målat, målat och målat. Håller på med en sjöjungfru nu, den jag blogga om innan.
Det börjar ta sig! Har alla grunder klart och allt, bara smådetaljer kvar så är den klar! =)
Att måla är verkligen underbart! Man slipper tänka på någonting och man blir lycklig!

Drömde annars en mysig dröm inatt för omväxlings skull. Drömde att jag fick två flickor.
Så små och söta va de! Döpte dem till Anna Aurora Iréne och Esmeralda Miranda ^^
Så jävla sött! Helt underbart. Blev dock sur för att jag inte fick en pojke XD Haha!
Men i det stora hela va drömmen riktigt mysig även om det va lite hemska händelser i den <3

Kommentarer
Postat av: grottis

de är väl som livet, mysigt även om de händer hemska saker ibland ;)

pussar <3

2010-11-27 @ 18:45:33
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: Joseé ( från josee.webblogg.se)

fin bild! :) Hur är det med dig nuförtiden? :)

2010-11-28 @ 09:05:39
URL: http://aattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0