Sims nörd - varning!

Fan. Jag skulle spela The sims 3 en timme. Jag spelade 7 timmar.
Jag känner mig väldigt beroende och väldigt nördig. Haha! Nu ska jag iallafall ta en paus.
Men måste säga, jag kom sjukt långt! (med lite fusk..) Jag är värsta superskurken!
Och jag min sim har 3 olika förhållanden (fy på henne!) med 2 tjejer och en kille! HAHA.
Jag älskar the sims ^^ Man får göra vad fan man vill, när man vill och hur man vill ;p hihi.
Men nu ska jag fixa ett litet collage och sen eventuellt kolla nån film eller nån serie! :)
Vi ses senare! Pusspuss ha det bäst! <3

Kommentarer
Postat av: grottis

jaa Robert Gustavssom äger ;D

puss

2010-11-15 @ 18:17:20
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: Maria

Sims är ett så jävla roligt spel!

2010-12-05 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0