Pizza och film ♥ ~

Hej! Efter skolan va ja och handla tonfisk och ananas. Så nu har jag gjort pizza!
(självklart inte den på bilden, den är lånad från google). Tonfisk pizza <3
Hade även nåt maletkött som skulle fixas, så lade det på halva pizzan XD
Så det lämna en liten bit till mig som bara va tonfisk och ananas, mums!
Och självklart massa ost på! Annars blir det ju ingen pizza ;)
Annars tänkte jag att jag skulle kolla på Mulan eller Den lilla sjöjungfrun idag ^_^
Jag är som sagt en jätte Disney-nörd! Min favorit film är antagligen Törnrosa,
Snövit och de 7 dvärgarna eller Alice i underlandet.. Fast, egentligen har jag ingen favvofilm.
För jag tycker alla barnfilmer är underbara ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0