Morgon.. måndag.. D:

Fan vilket snett öga jag har på ena bilden då o.O Haha, cp webcamera..
Borde köpa ny :D Jultomteeeen *blink blink* hihi ;D
Annars idag så har jag bara två timmar från morgonen, två matte, så det går snabbt.
Hoppas jag. Efter det ska jag hem och chilla och runt två tiden kommer syrran.
Då ska vi åka till Vasa! =D Vi ska på bio, Harry Potter <3, och kolla i lite affärer.
Vem vet, kanske kommer hem med ett par "fake uggs" om jag hittar de jätte varma!
Pröva ett par som hade värsta jätte ludd inuti och de va så jävla sköna! <3 30€ för dem.
Så ska se om jag hittar dem billigare ;) för verkligen, de va så sjukt sköna! Underbart XD
Men, nu måste jag fixa mig klart! Vi ses senare, pusspuss :* ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0