Måndag - 1 november ~


Godmorgon. Kunde inte alls sova inatt :/ Låg och vred och vände mig hela natten.
Tur iallafall att man har körkort så man får sova lite längre och inte behöva stressa till bussen.
Får sova 20 minuter längre om jag tar bilen istället för bussen, bra va? :)
Sitter och äter frukost just nu. Funderar på vad jag har för lektioner idag.
Antagligen har jag en hel massa biologi >_< Men, ska försöka få upp müslin äten nu
så jag får fortsätta göra mig klar inför skolan. Verkar gå så segt idag ;p haha.
Vi ses senare ! Pusspuss <3 Ha en bra måndag !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snart skola. vad händer efter skolan då?

Kram

2010-11-01 @ 08:22:19
URL: http://thisissandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0