Lördagsplaner ~

God morgon! Idag är det lördag då ;) Får se vad som händer ikväll!
Något ska iallafall hända, jag tänker inte sitta hemma ensam! Haha ;p
Jag fundera på att måla lite idag. Kanske pröva mig på att måla sjöjungfrun!
Tänkte även baka en till kaka, den där kladdpepparkakan! Fast jag tänkte ändra om receptet.
Jag vill ha en ljus kladdkaka, inte en mörk! Så jag tänkte lägga lite vitchoklad istället ;)
Pepparkakor och vitchoklad, vilken perfekt blandning <3 :D 

Btw, bilden är från vårt köksfönster ^_^ Mamma har på gardinerna ett band med stjärnor
och denna lilla söta tomtenisse (eller vad man ska kalla det) =) Jätte sött!

Kommentarer
Postat av: grottis

ja borde skotta snö, men ja skuter på de :s tror du de finns en chans att de smälter? ;)

puss

2010-11-27 @ 13:44:43
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0