Lördag ♥

Åh vad jag tycker om dig. Busiga skrutt Elvis <3

Vakna för en halvtimme sedan. 12 timmars sömn ftw! :D Älskar att sova <3 så skönt!
Tänkte snart gå och sminka mig. Om jag orkar. Beror på om jag ska va hemma ikväll,
eller om jag ska ut? Kanske lika bra att fixa sig så man slipper stressa och göra det sen ikväll?
Hm.. Den eviga frågan.. Vad skall man hitta på ikväll? :O
Skulle va så tråkigt att sitta hemma på en lördag kväll.. Ibland är det dock sjukt skönt,
men det skulle va trevligt att hitta på något riktigt skojj ikväll :) Kanske samla ihop ett gäng,
hyra film och käka massa chips? Eller åka ut och köra? Eller kanske bara chilla med kompisar?
Hm.. Det visar väl sig mot kvällen vad det blir att hitta på, förhoppningsvis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0