Jeffrey Campbell ~

Jag vet inte vad som har hänt. Men jag gillar dessa skor!
Först då jag såg dem så tänkte jag "vad i h*lvete är detta?! Fula som fan!".
Men nu har jag ändrat mig. Har ingen aning varför. Älskar den klumpiga klacken.
Och att de är skyhöga! Läckert som attans ;) Ser man dessa på stan kollar man nog en extra gång!
Skulle jag ha $160 över så skulle jag fan köpa dessa! Skulle vilja ha de svarta ;)
Men jag kommer antagligen aldrig ha råd med att köpa dessa eftersom jag ska ha ett par Louboutin.
Så det får förbli en dröm =( Hittade iallafall dem här; Solestruck

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja he tyckt ja ti först å, men nu tycker man ju di je häfti :D

2010-11-30 @ 20:13:22
URL: http://rakastanpikkumy.blogg.se/
Postat av: grottis

ja Califonien vore ju inte helt fel :)

eller en sommarstuga i Italien, drömma kan man ju alltid ;)

2010-11-30 @ 22:41:47
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0