Jaevla barr..

Hej hej ! Vaknade kvart över 11 idag. Av att mamma smsa >.<
Hon ville att jag skulle åka och hämta ut ett paket åt henne, som jag tror är syrrans?
Iallafall, så det gjorde jag efter att jag varit i duschen och gjort min makeup.
Då hoppade jag i bilen och åkte och hämtade ut det. Då jag kom hem tänkte jag,
"jävla biologi undersökning", tog på mig pappas höga gummistövlar och gick ut.
Och plockade barr. BARR! Och dessa barr ska jag analysera nu om de har någon "sjukdom"?
ÅH vilket roligt liv jag har ibland. Nej men, så är det då man går en distanskurs man inte vill gå.
Ska iallafall ta och analysera barren nu så jag har det ur världen ;p
Vi hörs senare ! Pusspuss <3 HA EN UNDERBAR FREDAG ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0