HP ♥ ~

Jag vet inte varför jag gillar den här bilden. Den är suddig och.. oskarp XD
Men jag gillar den. Den är mystisk på nåt sätt. Och bokeh effekten är så cool ;d

Annars så blir det ingen vasa resa för mig imorgon =( Va meningen att syster, Mattias
och jag skulle åka efter deras tapeter och grejer. Sen åka på bio, Harry Potter!
Men syrran hade tydligen något föredrag i skolan som hon inte kunde missa :(
Så det blir inget.. Vi ska ta det nästa vecka istället, förhoppningsvis :) Annars åker jag själv!
Jag ska fan se den där filmen på bio XD Harry Potter in my heart <3 Haha!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jo, e je ganska hemskt om itt man får bort di :/

2010-11-17 @ 16:52:48
URL: http://juliasplejs.blogg.se/
Postat av: eantonia

Va e "bokeh" för nå då?:)

2010-11-17 @ 18:11:42
URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: Anonym

natur fotona är otroligt fina. morm.

2010-11-19 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0