Fantasifull rubrik ~

God morgon! Fan vad det tog länge att stiga upp ur sängen idag.
Det va så varmt och skönt så jag vägra nästan att stiga upp ;o Men, jag kom iallafall upp.
Nu sitter jag och äter tårta som lämna över från igår ;p Bästa frukosten någonsin.
Ska snart börja fixa mig klart för skolan och sen åka iväg. Har två timmar idag ;o
Två ekonomi matematik! Efter skolan ska jag ett varv till farmor och farfar, tror jag.
Får hoppas att The Sims laddar ner i super speed nu så det är nerladdat tills jag kommer hem.
(Kommer dock inte hända, det är 39% kvar.. Och det laddar ner mellan 10-40 kB/sek.
FAN va segt! Seeda era jävlar seeda! >.< Haha ;p)
Men nu ska jag fixa mig klart! Ha det bäst, pusspuss <3

Och BTW! Den fina bilden är av barren jag undersökte för någon dag sedan <3 -.- haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0