Falling star ~

God morgon! Va så trött så jag snoozade 10 minuter extra, haha :p
Hade en så konstig dröm, som vanligt. jag och några kompisar va och shoppa.
Vi letade efter Monki i något öde hus. Så då såg vi ett inbrott och helt plötsligt blev vi jagade.
Av hon som äger Coocoo? Jag såg då hon mörda en människa med en sko med stilettklack!
Det va så sjukt XD Så vi flydde från henne, även från en av mina gamla kompisar.
Som tänkte mörda oss också? Det va så sjukt hela drömmen.
Men iallafall. Idag har jag mycket inplanerat! Prov+ skola, teori och sen t******* ;)
Vad det är får ni veta senare idag! Ska försöka fixa ett tidsinställt inlägg nu!
Kommer va borta nästan hela dagen! Så önska mig lycka till! Pusspuss <3
(BTW, den vackra tavlan på bilden är lånad från google)

Kommentarer
Postat av: grottis

drömmar kan ju handla om de mest konstita saker :) men ofa är de rätt underhållande :)

2010-11-10 @ 07:53:46
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0