Det är dags för fredagsmys ~

Åh du underbara Olle, din röst är så jävla ljuvlig :D <3
Längtar tills kvällens IDOL börjar, Olle ska sjunga In the shadows med The Rasmus.
Ett av mina favorit band förut, kommer bli helt underbart. Har det på känn ;p
Medan jag kollar på IDOL ska jag vräka i mig några nya chips, "Chilli Wheels"!
Såg dom i chipshyllan idag och va bara tvungen att köpa en påse och testa! Får se då om de är goda!
Det hoppas jag iallafall, jag älskar stark mat. Allt som är starkt. Mums <3
Till chipsen blir det min favorit dricka, Juissi med jordgubbssmak! MUMS ;p
Filten är också en självklarhet, det ända som fattas är någon att mysa med :( Får väl ta lilla Elvis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0