Dagen efter söndag ~

God morgon! Jag känner mig verkligen inte som någon Einstein idag.
Jag är trött och det är kallt :( Det är -5 grader ute! Och snö! Usch.. Jag vill ju ha värme :(
Får allt se hur matte provet går idag.. Känns som att jag inte kan någonting,
vilket inte låter så jätte bra eller hur? Får bara hoppas att min hjärna värmt upp tills det, haha!
Efter provet bär det iallafall iväg hem! Och då ska jag börja måla! Ser fram emot det som fan :D
Blir första gången jag testar oljefärg så det ska bli riktigt riktigt spännande!
Men nu måste jag fixa mig klart :) Vi ses senare idag, puss puss <3

Kommentarer
Postat av: grottis

då har vi kallare på den här sidan pölen för en gångs skull :) -8 hurran burran :(

kramis

2010-11-08 @ 07:36:11
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0