Att måla ♥ ~

Har målat nu i 3 timmar och fan vad jag är avslappnad! Och glad! Lycklig!
Jag förstår varför man målar nu. Det är verkligen underbart! Helt fantastiskt.
Man blir så.. harmonisk på något sätt :p Tycker alla borde testa på att måla! ^_^
Själv testar jag att måla med oljefärg just nu, det är rätt svårt men sjukt kul.
Det torkar långsamt men det blir riktigt fint iallafall, haha :p Resultatet får ni se senare!
Har fortfarande kvar ett vattenfall och smådetaljer, så i värsta fall får ni se först imorgon..
Nu ska jag iallafall kolla efter lite målargrejer på nätet! Vi ses, pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: grottis

jaa om du inte har blivit längre ;)

de kul att måla, men ja är inte så bra på de :)

kramis

2010-11-08 @ 18:11:54
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

fin bild (:

2010-11-08 @ 19:58:59
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0